Wszelkiego rodzaju sklepu i galerie coraz większą wagę przywiązują do aranżacji wnętrz w swoich salonach sprzedażowych czy showroomach. Ma być to miejsce w którym każdy Klient poczuje się dobrze. Dodatkową bardzo ważną funkcją jest wyeksponowanie sprzedawanych produktów.

Podejście do projektowania wnętrza i aranżacji salonu sprzedażowego w dużej mierze będzie zależeć od oferowanego asortymentu i wizji inwestora. Przed rozpoczęciem prac musimy przeprowadzić dokładny wywiad z Klientem na temat oczekiwań i planów. Dopiero wtedy będziemy mogli zaproponować rozwiązania i wizje odpowiadające zarówno wymaganiom Klienta, jak i spełniające wszystkie wymogi techniczne i funkcjonalne.

Musimy zdecydować czy wnętrze ma być dostępne dla każdego czy też pokazywać luksus i wartość danego towaru. Od tego będzie zależeć dobór materiałów, mebli, wyposażenia czy oświetlenia. Rozmiary oferowanych towarów i ich ilość również będą miały wpływ na rodzaj ekspozycji produktów.

Musimy pamiętać, że wnętrza muszą być ergonomiczne, funkcjonalne i praktyczne. Powinny także stwarzać dobre warunki pracy dla sprzedających towar osób.

Nasze studio weźmie wszystkie te wymagania pod uwagę. Możemy poprowadzić projekt na każdym etapie realizacji. Od pierwszych szkiców i rysunków, poprzez plany techniczne, aż po realizację “pod klucz”.